Γραμματική στο προαύλιο!
Η συγκεκριμένη δραστηριότητα εντάσσεται στη διδασκαλία της Γλώσσας κ ειδικότερα της Γραμματικής. Η αναγκαιότητα της δράσης "εκτός τάξης" κρίθηκε χρήσιμη λόγω της δυσκολίας των παιδιών στην εκμάθηση γραμματικών φαινομένων, οπότε η εμπλοκή της παιγνιοποίησης αποτέλεσε εξαιρετικό τρόπο ενίσχυσης κινήτρων για την εμπέδωση των γραμματικών φαινομένων.
Στόχοι ήταν: η εμπέδωση γραμματικών και ορθογραφικων κανόνων, η συνεργασία, η αλληλοβοήθεια συνδυασμένη με την ψυχαγωγία.
Τα παιδιά αφού τοποθετήθηκαν σε κύκλο πετούσε το ένα τη μπάλα στο άλλο κάνοντας ερωτήσεις γραμματικης κ ορθογραφίας. Εκτός κύκλου υπήρχαν οι αλληλέγγυοι που ενεργοποιούνταν κ απαντούσαν όταν κάποιος συμμαθητής τους αδυνατούσε να απαντήσει.
Από την αντίδραση και την συνεχή επιθυμία τους για επανάληψη του συγκεκριμένου παιχνιδιού, θεωρούμε ότι ο στόχος της εκμάθησης γλωσσικών φαινομένων με παιγνιώδη τρόπο επετεύχθη.